Thursday, July 28, 2011

HaRi SeDeyh

pagi nie, second day saya pergi utk driving class...
saya start dari jam 11.30 am - 1.30 pm...




bila tutor sya datang ambil di rumah tgh hari td,
muka dia masam gila dan diam ja sepanjang jalan...




first practise saya utk hari nie 3 penjuru...
baru start ja terus dia pi marah2 sya...

dari first hour sampai second hour dia marah2 sya..
rasa mau nangis pon ada juga..
tp apa boleh buat, dah sya pon asik buat silap ja...
dia asik marah2 buat sya hilang concentration mau drive...

ayat tutor sya yg paling menyakitkan hati

"SELALUNYA ORG SECOND DAY CEMERLANG SUDAH, KO NIE PRESTASI MENURUN..!!!"

"SAYA BELUM MAKAN LG NIE, SYA MAU STRICT SUDAH DENGAN KO NIE, TDK PANDAI PAHAM..!!"

"KO BUAT SENDIRI, SAYA TIDAK MAU AJAR KO SUDAH... KALAU KO MAU LANGGAR ORG, LANGGARLAH..!!"

mungkin dia juz mau bg ajar saya supaya lebih fokus time driving, tp jangan lah sampai mau marah sya mcm tu sampai semua org pi tgk sya drive....





lg sedih bila sya cerita dgn keluarga sya pasal hari nie, semua org ketawa....





mau buat mcm mana... tiada tmpat mau share story sudah sekarang...

next class sya khamis minggu depan 4 ogos 2011 jam 11.30 am start practise di jalan raya...
sya harap semua okay..
tidak sudahlah dia mau marah2 lg...
sedeyh.......

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
javascript:void(0)